Post by timbmedacenki on Feb 2, 2022 16:13:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset penge hack ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
2 stjerner, fordi jeg kan lide dette spil... Men teknisk nederlag er et problem -_- . Hvis vi taber på grund af en internetforbindelse, reducerer det 30-33 trofæer... Dette virker meget dårligt... Pls fix dette problem nekki. Hvis en spiller bliver besejret på grund af internetproblemer, skal du ikke reducere trofæet, da det ikke er vores skyld. Jeg fik næsten modstanderen, jeg har lige gjort 1v3, men den gang gik mit internet af, og jeg tabte spillet og fik -33 trofæer. 🙂 Venligst nekki fiks dette
Det er godt. Fantastisk kontrol, fantastisk grafik. Det er også fedt at male for at få opgraderinger. Jeg har brug for abemand.
De største problemer, jeg har med dette spil, er, at serverne er forfærdelige og afbryder halvdelen af mine modstandere. Ikke kun det, men input-forsinkelsen er latterlig, og den tillader dig aldrig at time rolls, blokeringer eller angreb korrekt. Balancespørgsmålet; karaktererne er utroligt irriterende at kæmpe imod, da så mange af dem kan ødelægge dig i én combo, hvilket aldrig burde være tilfældet i noget kampspil. Derudover ville jeg altid blive parret med folk, der har 500+ flere trofæer end mig.
FPS Dueller: Epic Fighting Action RPG PVP Game Ninja kriger : legenden om ... II Modern Commando Agent - Army Adventure Game Rise: Shooter Arena sjove spil
Shadow Fight Arena er udmærket. Brugergrænsefladen kunne bruge nogle forbedringer, The Movement Is Ok. Kampen er glat og rar, hvis du ikke halter. Hvis du vil være den bedste, har du brug for dygtighed, da kampsystemet belønner gode spil, du kan ikke bare begynde at svinge dit sværd og forvente at vinde, men kampsystemet er ikke perfekt, da din fighter nogle gange vil gøre ting, du gjorde det er ikke meningen at gøre. Hvis spillet opdateres ofte, kan jeg se, at dette spil er en 4/5, men i sin nuværende tilstand 3/5
Fedt spil. God grafik, awsome lydeffekter alt er awsome. Hvis du kunne tilføje karakterer fra skyggekampsfranchisen, ville det være fedt. Ligesom den måde fri ild gør - de tilføjede Ronaldo og Hrithik Roshan. Hvis du kunne tilføje sådan en, ville det være sjovt. Bortset fra det virkelig sjove spil, og det er svært at holde sig væk fra det.
Hver gang jeg er på nippet til at vinde, kommer skærmens pop-ups besked om teknisk nederlag. Venligst fiks det hurtigst muligt
stor spilkærlighed, at du har karakterer at vælge imellem og de frynsegoder, de giver, men ville ønske, at du kunne købe en tilpasset karakter, der kunne være brugerdefinerede karakterer.
Jeg har kontinuerligt tabt 5 kampe og tabt 240 point bare på grund af spilfejl, og de giver uafgjort, når jeg er ved at vinde, om der er netværksproblem hos en anden spiller
Fast som en skive cheesecake. Elsker spilmekanikken, ikke over det øverste supermenneske som street fighter eller mortal kombat(respekt for begge siger bare) Jeg giver dig kun de 4 årsager til shaaadoooow pooooower, som ikke rigtig gør noget, medmindre du er afhængig af det for at vinde, hvilket du ikke burde være, du skal være afhængig af dine egne evner som fighter...
Compete in 2 player PVP combats or brawl for fun with friends. Welcome to the ninja realm! FIGHT NOW!
Det er næsten umuligt at spille, når du kæmper mod andre spillere. Jeg har data, og det er åbenbart mig, der halter? Hvordan? Jeg foretog endda et køb i spillet og gav mig ikke engang mine penge værd. Da jeg gjorde det, lukkede spillet, og jeg gik tilbage til det, og jeg fik intet. Jeg ser meget bort fra at bruge penge på det her
Rigtig sjovt spil (virkelig sjovt spil)
Det er et godt spil. Og god grafik. Der bør være en brugerdefineret besked-indstilling og en mulighed for tilføjelse af ven, så spilleren fra den seneste kamp kan genmatches næste gang.
MÅÅÅÅÅ BEDRE END SHADOW FIGHT 3....PRØV DEN AF👌......buttttt i den uge, jeg har spillet det i, er ventetiden på begivenheder som.........grusom. Nogle gange tager det 1 minut, andre gange tager det 5 minutter og hvis du er uheldig 10 minutter eller mere. Jeg tror virkelig, at det ikke er udviklerens skyld for dette, det er bare manglen på downloads og folk, der spiller spillet til tider.....det ville være fantastisk, hvis der var en løsning på ventetiderne
Karaktererne er lave, fejl i hvert kamp i kampen, arenatallet er lavt, og du vil have mig til at betale 10 dollars for et pass. det eneste bedre i dette spil er grafik og kontrol, men alt er værd. De skal rette disse fejl og arbejde hårdt for at gøre spillet bedre
Den værste del er gliches ... viser flere gange netværksproblemer ... selv wifi er tilsluttet ... Shadow fight 3 er meget bedre og stabil end SF4.
Det er et meget godt spil. Du kan spille med venner og andre mennesker online. Der er ingen annoncer, så det er meget underholdende i længere tid med spil. Der er dog også ulemper ved det. Den er meget laggy, og den fejler hele tiden. Spillet skal gennemgå en række timeouts og pauser for at afslutte kampen. Desuden er køtiden til matchmaking meget lang. Det afhænger af dit internet og din placering, men det tager normalt omkring 2 til 4 minutter at komme i en rangeret kamp.
Jeg mistede mine 120 ædelstene eller hvad som helst i det, fordi det viste netværksproblem, og nettohastigheden på det tidspunkt var 7 Mbps, jeg tror ikke, mit internet var så dårligt, at jeg vil have mine ædelstene tilbage, eller jeg sletter dette spil
Godt spil
Anstændigt spil, lidt ligesom MK med flere forudindstillede træk.Men matchmakingen er brudt, kan tage op til 3 minutter at blive matchet, og det plejer kun at være til stærkere modstandere. Der er ingen grund til, at en lvl6 med lvl5-7 helte skal parres med nogen lvl8 med lvl8-9 helte, det er meget uretfærdigt og sker selv med ai-kampe. Kort er også så svære at få fat i, at det gør mange karakterer ubrugelige i dagevis, indtil du samler nok kort. Jeg kan godt lide spillet, men jeg bruger ikke 24$ på at opgradere 1 helt. Plz fix
Shadow Fight 3 ... Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends. Disse søde skildpadder, der har ... Knights Fight: Medieval Arena. Pris: Gratis
Lige så godt som alle de andre skyggekampspil, hvis ikke bedre.
Sjovt spil at spille, serverne er gode, det eneste problem er spillerne og karaktererne. Når du først har fået over 2500 trofæer, begynder alle at spille passivt, og det er irriterende som fanden. Så er nogle af karaktererne EKSTREMT ØDELAGTE. Kibo, shang, azuma Jett, flere andre & den absolut værste, abekonge. han kan spamme et træk, som giver ham plads væk fra modstanderen og også give skade. De skal balancere hver karakter i spillet. Det føles næsten betale sig at vinde på en måde.
Efter et års spil bliver dette spil kedeligt og værre dag for dag på grund af en række årsager. 1. Intet nyt indhold fra udviklere. Cool skins , betal for at vinde våben , samme begivenheder , samme PvP osv. er ikke nyt indhold 2. påvirkning af penge til at vinde stiger dag for dag ... nu om dage er der faktisk mange investeringer eller sindssyge færdigheder eller held til at vinde mod hvaler 3. tilstedeværelse af campister og Dev's skødesløshed til at løse det problem og mangel på balance i spillet mellem helte
Jeg er fan af shadow fights-spil, men dette spil er forfærdeligt, du kan ikke finde nogen med højere rang end 130 i rang 7, og du skal bare spille med bots, det er en skam, at dette spil ikke har nok spillerpulje til at spille ordentligt, for det andet betalte jeg omkring 60 perle for at tilmelde mig en af begivenhederne, men ved du, hvad der er sket? Ingen leger med mig for at lade mig vinde min præmie, at vinde Ai er meget ez, jeg ville ønske jeg ser en af Ai slags som skyggekamp 1 bosser, 1 stjerne cu det er godt indtil 7.
Fantastisk spil. Tager mig tilbage til gamle klassikere som Virtua Fighter.
Takket være nekki bedste pvp-spil nogensinde. men føj nogle nye karakterer til det som fra shadow fight 2 . Ikke noget at sige dårligt kompliment til det, det er så godt som bedre. Det har brug for fejlrettelser nogle gange, det forbinder ikke til pvp-kampe
Spillet er mangelfuldt på grund af manglende funktioner, du kan ikke tilpasse dine kontroller som i tidligere spil, du kan kun spille rangeret vs ai med dårlig forbindelse eller efter at have stået i kø i 15 sekunder og det faktum, at du overhovedet har brug for en forbindelse for at spille vs ai , spillet mangler for mange små ting til at gøre det til en god oplevelse. Kan ikke anbefale det, det får endda den tredje til at virke god
Efter denne seneste opdatering. Annoncer for ikke-premiumspillere ser ud til at virke efter sejre. Måske virker 1 ud af 8 ikke. Jeg er nu ved at finde modstandere i rangeret for at blive matchet hurtigere. Ingen super lange ventetider. Normalt MAX to minutter. Kompensationen for turneringen var stor. Ingen større problemer at rapportere lige nu. Jeg kan faktisk investere nogle penge i dette nu, da tingene er blevet rettet.
Den eneste grund til, at dette har to stjerner, er, at det er bedre end at bekæmpe deres jank Ai. lige siden shadow fight 2 bliver de bare ved med at træffe dårlige valg i det, de træffer. Alle bevægelser er alt for spammbare, alle skygge-evnerne er ødelagte, og systemet til at få nye karakterer favoriserer stærkt de mennesker, der har betalt, og i et PvP-spil er det det værste, du kan have
Hej shadow fight 4 arena team Jeg havde problemer med fejlserverproblem hver eneste gang jeg prøver at deltage i 1 vs 1 tilstand, men det siges, at ustabil forbindelse kan øges søgetid hvad! Jeg har 100 mpbs hastighed netværk min server er stabil pls asap fix denne fejl eller noget andet. Ellers 3 vs 3-tilstand fint også ai-tilstand for fin. jeg kan lide dette spil
dejligt spil ... fantastisk spil Interface kombineret med fantastisk grafik giver en fuldstændig fordybende spiloplevelse ...
Det lykkedes på en eller anden måde at lave et spil, der gør skyskrabersimulator sjovt. Misforstå mig ikke, de har noget fantastisk, men manglen på karakterer og ubalancen i karaktererne gør det så hvis du ikke har en højtplaceret speciel trækkarakter som sarge, så er du gået i stå.
der burde være en pointsystem-årsag i en masse møder, jeg har set, der er så mange mennesker, der undgår at angribe ved at gå modsat mod hinanden og laver billige angreb, der fører til at vinde med timeout bare ved langsomt at chippe skader, jeg mener, at et pointsystem bør tilføjes så kombinationer er mere givende og får modstandere til at kæmpe i stedet for at lave et langdistanceangreb og gå tilbage
Jeg kunne ærligt talt godt lide dette spil i et stykke tid, men onlinespil er forfærdeligt, hovedsagelig på grund af, hvordan nogle krigere har måde at bruge våben og combos. du kan ikke komme ud af Jeg har brugt disse karakterer, og jeg synes stadig, det er uretfærdigt, og nogle karakterer er alt for ubøjede, og hans angreb er måske heller ikke der med hvor lidt skade de gør, de burde udjævne karaktererne, så 5
Jeg har ingen skærmbilleder, jeg var i turneringen, hvor de kan fryse dig med åndedrættet .. de frøs mig, og jeg forblev frossen. Jeg brugte 100 fitnesscentre for at kunne komme ind, og da jeg nulstillede spillet, tog det mine fitnesscentre. Spillet ramte nul og sluttede aldrig, derfor nulstillede jeg det.
Jeg elsker både shadow fight 4 og 3. Spiller på en stabil wifi-forbindelse med en hastighed på mindst 10 mb/s. Men jeg står over for "ingen serverforbindelsesfejl" mange gange siden spillet er blevet udgivet. Ret det venligst.
Vælg din egen kampfly og føl den enorme kraft fra luftvåbenet i Sky Combat. Spil mod rigtige spillere i online PvP-kampe.
Dette spil er fantastisk. Men inputforsinkelsen og kontrollerne skal løses. Jeg er træt af at tabe kampe over det. Netværksfejl selv på WiFi. Har ikke kæmpet mod en rigtig spiller i flere uger, matchmaking er brudt, hvis det nogensinde har været en ting, og vi kæmpede ikke mod A.I'er hele tiden. Og det betaler sig meget at spille eller bare tilfældigt, hvis du ikke vil grine hele dagen og natten. Men selv med alt det... nyder jeg stadig spillet.
Jeg føler, at evner som fang og kast bliver misbrugt, og man kan ikke engang rejse sig uden at blive kastet igen, det er meget irriterende, og man kan ikke gøre noget imod det. Har langt har forbindelse, det er meget godt Jeg har næsten ikke problemer med andre mennesker, der har forbindelsesproblemer, er der noget, der roder.
Det er sjovt og har lignende gameplay som SF3. Bevægelser og handlinger er dog klodsede og forsinkede, og hele spillet betaler sig for at vinde, selvom du kan avancere med dygtighed. Dette er stort set en klon af Clash Royale, men med kampe i SF3-stil.
Download Shadow Fight Arena – Ninja PvP - Seneste Version 1.3.2 Til Android Af Nekki - Action and Fighting Games - Episke 3D PvP-kampspil!
Utrolig sjovt. Absolut et af de bedste mobile online kampspil derude. -------------------------------------- Forbedringer Jeg vil gerne have: 1.- Vennelistesystem (med chat hvis muligt) 2.- At kunne vælge lige vilkår (f.eks. maksimalt niveau 6) 3.- Valutaforøgelse (at tjene guld er meget langsomt, får sandsynligvis nye spillere til at stoppe)
Alt i alt var dette spil meget attraktivt, men forbindelsesproblemerne irriterede...
elsker det
Shadow Fight Arena: Online PvP 12+ - App Store
Lorte spil
det er det bedste mobilspil derude, det har den grafik, som de fleste mobilspil tilføjer, reklamerer for, at det på en eller anden måde både er en knap-masher og et meget strategisk kampspil. 10/10 ligner et xbox-spil
Så ubalanceret, nogle karakterer er meget overmandede... Kunne være rigtig godt, men det er ikke ... Trist